Консалтингова компанія – що це простими словами

Консалтингові послуги популярні в усьому світі, оскільки з їх допомогою можна вирішувати різного роду бізнес-завдання, безпосередньо не пов’язані з основною діяльністю компанії. Використовуючи консалтинг, компанія має можливість зосередити сили на основних справах.

Консалтинг – дуже корисна для бізнесменів послуга. Тих, хто ніколи не користувався консалтинговими послугами, цікавить їх вартість. Не всі розуміють економічну вигоду від залучення фахівців ззовні, а вона може бути дуже суттєвою.

Для того щоб оцінити яку значимість може принести консалтингова компанія для розвитку бізнесу, дамо визначення і розглянемо сутність цього поняття.

Що таке консалтинг

Почнемо з визначення консалтингу по Оксфордському словнику.

Консалтинг означає «займатися бізнесом з надання експертних консультацій людям, які працюють у певній сфері». Іншими словами, консультант – це той, хто дає поради певній групі людей.

Консалтинг – це бізнес з надання експертних консультацій певній групі людей.

Консультант – це той, хто має певний рівень знань, які певна група людей вважає цінними, і люди в цій групі готові заплатити консультанту за доступ до його досвіду.

Варто звернути увагу, що не ведеться мова про великі фірми, ступені або сертифікації. Якщо ви можете надати експертну консультацію певній групі людей, ви можете бути консультантом.

Чому консалтинг так цінний

Відповідь на це питання лежить в основі сенсу консультування.

Справжній сенс консалтингу – консультант – це той, хто дає поради. Тому варто поставити запитання «чому люди купують поради»?

Чому люди намагаються отримати поради

Вони хочуть щось змінити, чогось досягти і їм потрібна допомога.

У разі якщо фінансовий стан компанії не такий, як керівники того прагнуть. При цьому вони чітко знають, чого вони хочуть досягти, але їм потрібна порада, щоб дізнатися, як дістатися до певної вершини.

Ось чому люди хочуть порад. Вони намагаються дістатися з пункту «A» в пункт «Б», але не знають, як досягнути цього. Вони або втратили надію, або стикаються з неймовірними перешкодами, які не знають як подолати на шляху до мети.

Справжній сенс консалтингу в тому, щоб допомагати людям вирішувати проблеми і переходити з поточного стану в бажаний.

І чим цінніший бажаний стан для бізнесмена, тим більше він готовий заплатити за допомогу.

Наприклад, якщо власник малого бізнесу заробляє 120 тисяч доларів в рік і його мета полягає в тому, щоб заробити 200 тисяч доларів в рік, то для досягнення його мети він готовий заплатити консультанту 10-20 тисяч доларів.

Консалтинг в двох словах: допомога людям у вирішенні проблем і досягненні результатів.

Якщо досягнення бажаного фінансового становища таке цінне для людей, чому б їм просто не зробити це самостійно?

Чому люди наймають консультантів

Є три основні причини, через які люди вирішують залучити сторонніх радників:

  1. Вони просто не в змозі самостійно зрозуміти як дістатися до бажаного результату.
  2. У них є загальне уявлення як, але вони хочуть йти швидше до мети.
  3. Вони хочуть зберегти час і зусилля шляхом проходження ефективної, доведеної системи.

Три основних типи консалтингових компаній

Коли хтось говорить фразу: «Я консультант», він зазвичай потрапляє в одну з трьох категорій:

  1. Управлінський консалтинг.
  2. Корпоративний консалтинг.
  3. Незалежний консалтинг.
  • Управлінський консалтинг – це те, про що думає більшість людей, коли хтось починає мову про «консалтинг». У цій області домінують великі фірми, щоб допомогти підприємствам поліпшити стратегію і операції або керувати значними бізнес-подіями, такими як злиття і поглинання.
  • Категорія корпоративного консалтингу охоплює широкий спектр посадових інструкцій і напрямків. Це скоріше універсальна категорія для тих, хто має «консультаційний» опис роботи в корпоративному світі. Це може виглядати як внутрішні консалтингові послуги, команди впровадження, B2B консалтингові компанії та багато іншого.
  • Незалежний консалтинг досить часто з’являється, коли хтось розвинув досвід в області, вони вважають за краще будувати і вести свій власний бізнес навколо цього досвіду, а не продовжувати співпрацю в якості співробітника.

Конкретно продаваний досвід може бути практично будь-яким, і завдяки економіці концертів, що формується останнім часом, тисячі нових незалежних консультантів створюють для себе дуже прибуткові підприємства.

Як можна стати консультантом

Існує два основних способи стати консультантом:

  1. Отримати роботу в цій сфері.
  2. Почати свій власний бізнес.

У той час як отримання роботи в області консалтингу є більш конкурентоспроможним і більш складним методом, проте почати свій власний консалтинговий бізнес не є простим завданням.

З ростом витрат на штатних співробітників все більше і більше компаній шукають тимчасову чи постійну зовнішню допомогу, часто у вигляді консультантів і послуг «зробимо для вас».

Якщо ви зацікавлені у відкритті власного консалтингового бізнесу, ще не було зручнішого часу для втілення цієї ідеї.

Like this post? Please share to your friends:
Тільки у нас нове пізнавай
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.