Що таке лабутени: історія і значення слова

У зв’язку зі зростаючою популярністю музичного кліпу гурту Ленінград під назвою «Експонат», багатьом стало цікаво, що означає слово лабутени (чесно кажучи, вельми «заразна» пісня, ледве втрималися, щоб не написати назву статті «На лабутенах …». Давайте сьогодні в цьому розберемося.

Чим лабутени відрізняються від звичайних туфель?

Головною відмінністю звичайних туфель від взуття Крістіана Лубутена вважається їх впізнаваність, яка проявляється у неповторній червоній підошві. До того ж це взуття не тільки красиве і елегантне, але і зручне.

Красиві лінії, якісний декор (часто взуття прикрашене стразами Swarovski), оригінальне забарвлення (в моделях використовуються екзотичні варіанти шкіри), елементи ручної роботи (наприклад мереживо) – все це стало візитною карткою бренду, але основною фішкою все ж залишається червона підошва.

Лабутенами називають туфлі, відмінною рисою яких стали червона підошва і високий каблук.

Завдяки цьому на жінку в такому взутті звертають увагу. Яскраву підошву видно, навіть якщо жінка не змінює положення, а просто стоїть.

Кожну пару автор створює, як витвір мистецтва. Від цього і неповторний дизайн. Це ручна праця, браку в такому взутті немає.

Таку прикрасу жіночих ніжок мабуть хотіла б мати в своєму гардеробі кожна жінка, яка бажає бути модною.

Ось так по-різному виглядають Лабутени, фото:

А тут вони одягнені на ніжках відомих на весь світ клієнток Крістіана Лубутена:

Вікторія Бекхем

Крістіна Агілера

Меган Фокс

Чому лабутени так називають?

Туфельки отримали свою народну назву від прізвища геніального творця Крістіана Лубутена – Christian Louboutin. Він французький дизайнер, який подарував жінкам можливість відчути себе модними, привабливими і оригінальними.

Строго кажучи, більш правильно вимовляти потрібно «Лубутен», неправильна вимова міцно увійшла в побут знову-таки завдяки «Ленінграду» з їх знаменитою піснею в якій назву туфель було спотворено, тому-то у нас, маючи на увазі туфлі від знаменитого дизайнера Лубутена, вимовляють «Лабутени».

Історія створення лабутенів

Все почалося з походу восьмирічного Крістіана в музей. Там була коштовна підлога, виконана в мозаїчній техніці. Перед входом стояв знак, що забороняє жінкам на шпильках заходити в це приміщення, щоб не зіпсувати красу.

Але найголовніше, що міцно засіло в пам’яті у хлопчика – це саме зображення забороняючого напису. На знаку була намальована витончена жіноча туфелька на високих підборах, яка закреслювалась червоною лінією.

Тоді у майбутнього дизайнера з’явилося бажання створювати взуття для жінок. З того моменту він постійно малював ескізи туфель у своєму навчальному зошиті, що часто дратувало педагогів. Так, незначна подія в житті може перевернути всю долю.

Будучи юнаком, завзятий хлопець ходив на вистави в паризькі концертні зали, де виступали прекрасні танцівниці. Поєднуючи приємне з корисним, він навчався, спостерігав за рухами цих жінок, за тим, як вони ходять, і уявляв собі елементи взуття, з якими буде не тільки красиво, але і зручно.

У віці вісімнадцяти років він став проходити навчання у Шарля Журдена, який раніше працював з Chanel, Yves Saint Laurent. Він наполегливо вчився і багато працював, щоб отримати безцінний досвід і навички. У 1988 році він став винахідником провокаційних туфель. Дивна форма, яка нагадувала яйце. Ці човники показували протилежній статі пікантний вигин ступні дами. Завдяки великому вирізу, нога виглядала досить сексуально.

Перший власний магазин кутюр’є відкрив в 28 років у Франції. Він мав назву Passage Vero-Dodat. Досить швидко бутик став популярним серед відомих дам. Приголомшливою удачею став показ колекції Lucite, де у туфель був прозорий каблук. Усередині нього знаходилися квіти і красиві невеликі речі.

Це був вибух серед модниць. За індивідуальним замовленням для актриси Аріель Домбаль, в каблук уклали її локон, пір’їнку та інтимне листування з чоловіком.

Ідея з червоною підошвою прийшла, коли перед показом одна з моделей туфель здалася йому незавершеною. Тоді він випадково помітив червоний манікюр у колеги, і геніальна ідея народилася в голові талановитого кутюр’є. Він пофарбував підошву в знаменитий червоний колір, і ця деталь стала впізнаваною особливістю бренда.

Червоний колір немов говорить чоловікові про те, щоб він ішов слідом за володаркою сексуальної пари туфель, і цим частково пояснюється чому лабутени саме з червоною підошвою.

Скільки коштують лабутени

Дизайнерські туфельки ручної роботи – це недешеве задоволення, за яке доведеться віддати чималі гроші. Фанатам червоної підошви в середньому потрібно буде заплатити від 500 американських доларів.

На даний момент найдорожча пара обійдеться в 6000 доларів. Це плата за якість, зручність, унікальність.

Як відрізнити підробку

Щоб не потрапити в халепу, варто знати деякі хитрощі, які допоможуть зробити правильний вибір:

  • Як би дивно це не звучало, але подивіться на коробку. На оригіналі логотип буде меншим, ніж на підробці. Правда якщо нема з чим порівняти, то можна помилитися. Але все ж слово «Paris» на справжній упаковці стоїть в кутку внизу біля імені дизайнера. У підробленого взуття назву міста розташовано внизу коробки.
  • Справжній товар має на ярлику опис з назвою торгової марки, моделі, з розміром і кодом. Все надруковано чорним.

  • Оригінал пахне шкірою, а репліка має хімічний і неприємний запах.
  • Якщо в комплекті йдуть бавовняні червоні чохли від пилу з назвою бренду, то все в порядку. Наявність світло – червоних чохлів говорить про підроблене взуття.
  • Оскільки взуття шиється вручну, то виключені нерівні шви і похибки, чого не сказати про підробку. Такі туфлі майже завжди мають дефекти.
  • Підошва повинна бути не тільки яскраво-червоною, а й глянсовою. Підробка буде з приглушено – червоною підошвою і матовим покриттям.

  • Збоку туфельки ніколи не будуть глибокими, адже показати ніжки – це і є задум дизайнера.
  • Все взуття з якісної шкіри, тому подивіться на каблук. Якщо він не з того ж матеріалу, то це підробка.
  • При примірці вся підошва повинна повністю бути на підлозі. Носок не повинен здійматися вгору.
  • Назва на устілці після шкарпетки не стирається, і всі букви розташовуються на однакових проміжках.
  • Набійки теж відмінної якості, з ними нічого не трапиться після прогулянки.
  • Ціна не може бути низькою. Жоден дизайнер не стане продавати своє творіння дешево. Зверніть на це увагу.
Якщо Вам сподобалась стаття? Будь ласка, поділіться зі своїми друзями:


Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.